Powder Brush

Nu är jag hemma från stockholm :) Det var jätte kul att få träffa moster igen :) Saknar henne redan :( Jag fick väldigt många saker....bl.a en bra puderborste.. :) Vet inte hur mycket den kosta, men den är köpt på
THE BODY SHOP.

         

Tack moster :) <3

Min lillasyster fick puder o sånt, och jag kommer inte sno dom ... ^^ hihi

Men för några veckor sen blev ju min mobil snodd... så nu har jag haft en skruttig Nokia mobil. Men moster var så snäll så jag fick hennes gamla mobil :D Den är jätte bra :D Jag är glad :)

Nu ska jag tigga BenoJerry glass av syrran... Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: ja ^^

2010-08-19 @ 21:54:37
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0