Kryssning !

Ja, som rubriken säger :D
Jag o familjen ska åka på kryssning ikväll :D
Vi ska åka snart, nån gång vid tolv, sen ska man vänta i stockholm typ i 3 timmar.....
Hur ska man orka?
Men aja... den som väntar på nåt gott,
väntar aldrig förlänge:)
Även fast det kan kännas så .... =/
Men nu ska jag iallafall gå o packa... har inte gjort den än , hehe:P
klockan är 9.
Men nu blir det en kul kväll och morgondag.

Och Victoria o Daniel ska ju gifta sig idag,
så man kanske ser dom på stan hehe.
Ett grattis till dom också!






Det kommer nog vara fullt med folk i stockholm :O
Dom kommer ju från andra länder o så...
Men aja...
Nu måste jag packa,
ha re bra :P




Jag kommer inte skriva förns på måndag ....
då kommer bilder o så :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0