Mina köp idag !

Jag blir så himla arg ! Nu har Expert lovat i flera månader att min system kamera ska komma. Dom har lovat, lovat och lovat, och sagt olika datum i .... jag vet inte hur lång tid ?? :O Det här är fjärde gången dom fördröjer det. Men det är ju inte deras fel förstås. Dom säger att det är Nikon som dröjer på det hela. Nu säger dom iallafall att kameran ska komma 1:a september. Men man får väl inte hoppas för mycket...

Men hur som helst har jag köpt andra saker idag iallafall :)
Ett par jeans och en sjukt bra borste! Borsten mjukar upp håret på nåt sätt :) Den är super bra ! Det är en utredningsborste, med båda tjocka och tunna strån eller vad man säger. Här är den:

             

Lite svårt att se kanske. Men man ser lite grann att det är små strån på :)
Men här är jeansen jag köpte:                     


           


Min webbcam kan inte få fram färgen riktigt ser jag hehe.  Jeansen är egentligen helsvarta. Här ser dom lite blåa ut :P

Borsten är köpt på Åhlens
och Jeansen är köpta på NewYorker


Kommentarer
Postat av: Roshanna

Vad kostade borsten?:)

2010-08-18 @ 19:20:30
URL: http://elros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0