Safari Camp, Lajv mm!

Dom senaste 2 veckorna har det hänt massa.
Men jag har inte riktigt orkat att skriva :)
Men nu kommer bilder och massa över
2 veckor! (tror jag...kanske 3??)



Jag har lajvat, som jag redan har skrivit.
sista dagen imorgon,sen en veckas uppehåll,
sen 3 veckor till!! :D


tog en liten smygbild :D hehehe.....


jag med mina vettöron ^^


sen tog axel massa bilder på mig o syrran....


Min syster Felicia <3


klättring på Safari Camp


klättring....

Sen tror jag inte har gjort så mycket mer...

idag på lajvet var det skit läskigt :O
Vi blev jagade av sista folket
för att vi gjorte en slags ritual.
Imorgon ska vi hämta skatten :D
Undrar vad som finns i den...
Det får vi se :P

Längtar tills på fredag !!
Jag ska få min systemkamera :)
På lajvet fick jag gå runt och fota alla
med en systemkamera som fanns där =)

Haha på lunchen var det en som hade
med sig en te-service X'D
Han såg rolig ut när han satt där med
porslinskoppar och drack te xP

Sen när lajvet var slut saknades två,
då sa en ledare:
- Ja men, jag tror jag vet vem det är!
Är det inte...den där helaren som hade te-party?

Haha, då visste alla vem det var :D
Det var lite kul,
var bara tvungen att skriva det :)
Okej nu blev det mycket,
bloggar imorgon,
och berättar vad det var i skatten ! :D
Toooddeellooo!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0