Tråkiga jag :(

Har inte uppdaterat på halva hela dan igår eller idag ... :( Men jag har vart hos min mormor och jag tog inte med mig datan...
Men nu har jag fått min kamera! :D Jag älskar den :) Har fotat heeeela dagen idag :D Och blev massa bra bilder :)
.
Jag var med en kompis vid hamnen idag, och sen gick vi upp för himlabacken ( en hiiiiimla stor backe :O ) haha, vet inte vad vi gjorde i skogen... leta efter vägen hem :P
Där fota vi maaassoor :D Haha jag är helt besatt av att fota nu :) Älskar min kamera :)
.
Men imorron kommer det förmodligen upp massa bilder...
Ha de bra tills dess :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!



Ha en fortsatt härlig söndag.



Ps. Du har väl inte missat att jag även har en tävling igång där man kan vinna en handkräm? Ds.

2010-09-05 @ 10:48:40
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0