Stan + film !

SystemKameran ska komma in den sista
juli =/
Så jag får vänta lite längre,
men den som väntar på nåt gott
väntar aldrig för länge :D

Jag var med mamsen på stan och
vi gick runt o titta o så.
Jag köpte lite saker b.la dom här
mysiga shortsen från H&M :)



mysigt:P

Sen käka vi pizza på Alforno
 tror jag att det heter (?)


man får tomatsås till calzonen.... Mmmm :P gottis

Vi gick runt, typ alla affärer:P nej men,
jag kommer inte ihåg vad vi gjorde haha.

Vi var inne i make up store


Var tvungen att ta ett litet kort hehe :P


Men iallafall,
nu sitter jag inne och har precis blivit klar med min film! :D
Den vart jätte bra :D
Är faktiskt nöjd :)
Tror inte jag får lägga upp den av ''skådespelarna'' :(
Men, men,
man kan ju alltid hoppas :)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0