Viking Line

Nu tänkte jag berätta lite hur det var på den lilla resan :)
Det var väldigt kul.
Smörgosbordet var suveränt,
speciellt efterrätterna....
haha :)

Jag spela mycket på bandit, men jag dampade på alla
spelmaskiner för jag vinner aldrig haha x)
Men jag lägger ut lite bilder nu ,
så skriver jag lite text under bilderna.
Det får räcka :D




Först väntade vi på bussen,
och tiden gick väääldigt segt.
Men medans vi väntade åt vi lite mcdonalds :)




Sedan när vi satt på bussen till stockholm ,
passade jag på att ta lite kort!
(haha jätte ovanligt)





Sedan satt vi och väntade i typ hundra år på att vi skulle få gå på båten....




Detta var våran hytt. (välstädat till en början...)




Vi åt smörgåsbord!
Väldigt stökitgt på bordet blev det hehe. :)





Men vi hade en fin utsikt!




Felicia gillade trollkarlen :D
Fast jag såg hur han gjorde dom flesta tricken hehe.




Vi var ute högst upp på däck :D




Cinderella :D




På kvällen var det en fin solnedgång,
Här på kortet vart solen lite för stark....





Jag spela MYCKET bandit,
men jag vann bara småsummor ^^




Jag älskade utsikten från alla håll på båten :)




ALLA HÅLL :)




nästa dag åt vi frukost... :)
Detta var min frukost




Och detta. Jag åt inte så mycket ,
men jag blev så mätt O.o






Vi hade fin frukostutsikt :)
Men jag tyckte synd om detta lilla hus
som stod ensam på den lilla ön.





Felicia hade kul med grimarser HAHA




OCH HON KAN GÖRA NÅT LÄSKIGT MED ÖGONEN ! :O
ena ögat är liksom.....miffat?


Men nu tänker jag inte fylla hela bloggen fullt med massa bilder,
så jag lägger upp en video i nästa inlägg,
när jag filmar båten !

Toodellooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0